bakslag

Sitter på tåget hem, fick lov att gå tidigare från skolan då jag fick ett bakslag. Mådde sjukt illa imorse att jag fick lov att hälsa på toaletten, men mådde mycket bättre efteråt så jag bestämde mig för att åka till skolan ändå. Så här i efterhand hade det kanske varit lika bra om jag stannat hemma då jag på väg till skolan fick en panikångest attack så jag börjar må ruskigt illa igen & andningen blev tung & tankarna bara susar omkring....& sen kommer tårarna, bara någon i klassen säger hej så tjurar jag...helt patetiskt jag vet. Men inne i en attack (som kan vara väldigt länge för mig) så går inget att kontrollera längre. Så efter ett tag inser jag att det bara är att vända hem. Tur att jag har mina underbara klasskompisar & min underbara lärare <3!

Jag ska nu vila hela helgen (är ledig imorrn pga begravning) & verkligen försöka att stänga av allt & bara koncentrera mig på skolan & Ofelia de sista veckorna. Jag ska lyckas. Jag är grym på det jag gör (intalar mig själv).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0