Då kör vi igen då...

Som sagt ett par sommarkilon har smygit sig på, så nu ska de veck + de andra som var kvar sedan innan =)! Förra veckan gick inte alls bra så nu kör jag (vi) på igen, sen är ju det inte hela världen om någon dag inte blir som jag planerat , bara att det i stora hela går neråt igen. 

Projekt sommarkilon 12/8-9/10 ca 8 v=

Mat:
* Främst protein(mycket ägg, tonfisk, makrill, fisk & kyckling), frukt & grönt samt nyttiga fetter. Och någon ready to drink när tiden tryter.
* Skall försöka undvika (inte äta) bröd, pasta, ris & potatis & onyttigt.
* Endast en dag i veckan med lite mörkchoklad & popcorn (annars ska jag försöka äta frukt, fruktsallader, grönsaker & dipp eller smoothie´s när jag blir sugen på nå sött & gott.)


Träning:
* Försöka vardagsmotionera så mycket som möjligt.
* Träna minst 30 min varje dag (om jag ej e sjuk förstås) som t.ex crosstrainer, powerwalks, videos, gymmet.

Själsligt:
* Avslappningsövningar (yoga) någon gång i veckan.
* Ligga på spikmatta en gång i veckan.

Skönhet:
* ansiktsrengöring morgon & kväll
* tänder mycket noga med tandborstning, tungskrapa, munskölj & tandtråd
* Fötter & händer en gång i veckan
* hårinpackning en gång i veckan

Övrigt:
* Dricka chisan morgon & lunch (upp piggande)
* Ta vitaminer & omega 3


Då kör vi då!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0