dålig uppdatering.

Förlåt för min dåliga uppdatering, har varit så trött på sista tiden & i helgen som var det som vanligt full rulle.
Vi har hunnit med en tripp till busborgen i västerås & lekt. Ofelia hade grymt roligt samt min lillasyster som var med så dit ska vi garanterat igen =), vuxna kostar ingenting men barn mellan 1-2år  kostar 55 kr & barn mellan 2-13 år kostar 95 kr så det är inte alls farligt. Och jag & Jimmy hade kul vi med, vi blev barn på nytt så vi rekemenderar en tripp dit ;)! (bilder kommer så fort jag hinner).

I lördags var jag även ute på galejj igen, fasligt festande på mig jag vet ;)..men nu blir det lugnt på ett par veckor hihi, tills beachen den 27 augusti. Var ute med en "nygammal" vän, en granne till mamma som jag börjat umgås med mer & mer...vi var hemma hos hennes vän på tjejfest & sedan vart det utgång jag hade superkul!!

Skolan tickar på, slutproven närmnar sig, gaaaaaaaaaaaah. Men jag försöker öva & öva så mycket som jag hinner dock måste jag bli snabbare med mina klippningar, jag fegar så det tar rätt så lång tid, måste försöka komma över rädslan, jag ger inte upp!

Om en timma ska jag gå powerwalk med sysslingen min i sanda, gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0