semesterkilon

Några semester kilon har allt smugit sig på, speciellt eftersom jag slarvat med mat & motion efter semestern, men det får man ibland, visst ;)?! Men från & med imorrn kör jag på igen (då jag redan ätit lite onyttigt idag haha).
 
Jag kommer köra stenhårt till den 27 aug först då jag ska ut på beachen =), sen kommer jag fortsätta efter den helgen, fast med lite lösare regler =)!
Följande gäller fram till 27 aug:

* Nyttig mat - främst protein, frukt & grönt & nyttigt fett. Undvika (äta lite av) kolhydrater som pasta, ris, bröd, potatis.
* Vardagsmotion så mycket som möjligt.
* Träning - 30 minuter minst varje dag, tex powerwalks, crosstrainer, dvd.
* Endast en dag i veckan med lite mörkchoklad & popcorn (annars ska jag försöka äta frukt, fruktsallader, grönsaker & dipp eller smoothie´s när jag blir sugen på nå sött & gott.)
* Får ej äta kaffebröd, snacks, läsk, onyttig mat m.m

Någon som hänger på ;)?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0