Nytt kapitel i livet!

Nu öppnas ett nytt kapitel i mitt liv, ett liv som ensamstående mamma varannan vecka & ett heltidsarbete som frisör (trainee då jag ska ta gesällen om ett par år) & jag älskar verkligen mitt jobb, det är så rätt =).

Men som ni förstår så har min värld varit upp & ner en bra stund men jag börjar komma på fötter återigen & jag tar en dag i taget. Men att inte få vara med min dotter (mitt allt) varje dag är det tuffaste jag någonsin upplevt, men den veckan jag har mitt lilla hjärta hos mig så är jag 150 % mamma & är bara tillhands för henne & den andra veckan försöker jag hålla mig sysselsatt med träning, vänner & jobb!

Jag har precis flyttat in i min nya lägenhet som ligger vid vattnet & den är så fin, eller ja när jag kommit iordning ;)!
Nu ska jag åka på en tripp till ikea & shoppa loss =)!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nämen gumman... blir alldeles chockad, hur har det här gått till?



Hoppas du mår bra trots allt.



KRAMAR!

2011-01-07 @ 00:08:54
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0