då var det dags!

Ja nu är tiden framme vid det skedet att verkligheten kommer tillbaka. Sista dagen som mammaledig idag, känns ledsamt. Den här tiden hemma med min dotter har varit så underbart, helt fantastiskt att få uppleva. Jag hoppas jag en dag kan uppleva en ny graviditet, förlossning & mammaledig till en ny liten krabat.
Tack min älskade lilla flicka för den här tiden hemma med dig, nu ska vi ut på nya äventyr du & jag!

Jag börjar nämligen min frisör & make up utbildning imorrn, samtidigt som jag är lite nere angående att mammaledigheten är slut så ska det bli sååå kul att få komma igång & plugga.
Det kommer att bli långa dagar då jag måste pendla till sthlm varje dag, mindre tid med Ofelia =/. Men utbildningen varar "bara" i nio månader & sen kommer jag ha mer tid för min fina flicka igen. Det är så värt det att plugga, att få bli det jag vill bli. För i nov är jag klar, helt underbart!

Imorgon är det info dag på skolan, sen på måndag kör det igång =)! iiiih spännande!!!

Jag börjar allt bli lite nervös!...

wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0