det stinker i stan!

Hej kära du..Idag har vi inte gjort mycket alls, vi tog en skön sovmorgon till halv tio, yeaj, rullat tummarna, jag har även pratat i telefon, tittat på film, samt varit i stan & lämnade efter mig lite bondelukt hihi ;)!

Nu har jag en potatisgratäng i ugn, förberett fläskfile & broccoli så snart ska vi mumsa i oss lite mat, gott ska det bli!
Ikväll ska jag hänga i soffan i min söndags outfit, dvs tights, en rosa stor tröja & raggsockor, det är livet ;)!
På tv väntar Bones kl 20.00, sen blir det film i vanlig ordning. Ikväll blir det "What happens in Vegas" med Cameron diaz & ashton kutcher!

Vad hittar du på för roligt?


(lånad bild av cdon.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0