bakisrecept!

Här sitter jag glad & pigg, eller nja pigg kanske är & ta i...trött e jag då jag inte sovit så mycket haha! Men mina små bakisknep funkar bra, fast jag är ganska befriad från bakisdagar ändå, riktigt gött!

Men så här gör jag:

bakisrecept 1:
resorb (köps på apoteket, vätsketillförande)...Tar en brustablett innan jag börjar dricka & sen tar jag två när jag kommer hem på natten & sist tar jag en på morgonen när jag vaknar + en iprén bara för att ;)!

bakisrecept 2:
mjölk!
Jag kan dricka nästan intill en liter mjölk på kvällen när jag kommer hem på natten =)!
Funkar super!
Sen dricker jag ibland lite mjölk även när jag vaknar + en iprén/alvedon bara för att ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0