fullfredag!

Här är det full rulle, som de typ alltid är =)...morgonpromenad som vanligt!

Så här ser jag ut när jag powerwalkar =)


Vid tio kom min fina vän Ritva över för att bli klippt & det vart jättefint, pheuw ;)! Bra med lite övning sådär nu när jag varit skol ledig i två veckor!

En sväng till farmor min har jag hunnit med också, jag & Ofelia åkte dit & festade med frukt, hon älskar vindruvor, mumsfilibabba!

Och nu är jag nyss inkommen från en powerwalk med Ofelia sovandes i vagnen, mysigt =). Jag ska strax gör mig iordning inför en kväll med tjejerna på Riva, men först ska vi minigolfa ;)!

Ciao!!!




(bjuder på en bild från min tjejfest i juni, bästaste Sara & jag =P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0