Juni!

Shit vad tiden går, redan inne i Juni. Och vid midsommar har vi gått halva tiden i skolan, gaaaaah, helt galet!
Men åh så kul jag har det, vi klipper & färgar & donar på kunder, superkul, älskart! Dock är det mindre skoj att tvinga sig själv att stå & rulla spolar på dockor, mycket roligare att ha kunder ;)!

Vårt hus luktar skit igen, blir så irriterad, jag stämmer snart de som gjort det så här. Vad gjorde vi om vi inte hade våra föräldrar i stan som vi kunde övernatta hos, ta in på  hotell liksom?! Helt sjukt, idag kan vi sova hemma men vi får bara använda vattnet begränsat & det luktar fortfarande en del skit så det får bli klänypa på resten av kvällen, riktigt surt!

Annars har det inte hänt nå speciellt mer än att vi klipper på i skolan, pysslar hemma med städ & annat, leker med Ofelia. lagar mat & tränar, mycket mer hinner jag inte tyvärr, önskar jag hade fler timmar på dygnet som sagt! Helgerna går att laga storkok (ibland) & städa & umgås med nära & kära, samt jobba på huset så de svischar bara förbi...men nu i helgen som kommer ska jag ha tjejfest (+ utgång) hemma hos mammsen (har lagt beslag på deras hus haha), ska bli så kul!!! Längtar!

Nu är det dags för kvällspromenix...


ps, jag ska verkligen försöka bli bättre på att blogga, ta mer bilder på vad vi gör i skolan & allt sånt!!! lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0