Riktigt lyckat!

Festen igår vart riktigt lyckad, hade så kul =)! Jag hade ordnat med lite lekar (ja ni som känner mig vet ju hur jag är hihi), sen åt vi god kycklingsallad, bröd & pappa Roberts goda såser, mums! Sen tog det fart, massa prat & mycket dans =)! Sen vart det utgång för några av oss...en riktig dansant kväll kan jag sammafatta det hela med =)!

Idag har jag varit effektiv, har klippt & slingat Ofelias dagmamma, storhandlat på willys, dammsugit & skurat golven, lagat tacos & fixat ute på altanen...så nu ska jag snart slänga mig i soffan & mumsa lite godis då det är min fuskdag idag, gottttii =)!

några bilder från festen:














Kommentarer
Postat av: Malin Gustafsson

A TOTAL ECLIPSE OF THE HEART!!!! ;-)

2010-06-06 @ 21:29:12
URL: http://flyttenpahagavagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

malin: hahahaha =P!

2010-06-06 @ 21:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0