Nästan frisk!

Så nu är jag uppe på benen igen...men min stackars lilla flicka har fortf feber, idag var vi inne på nionde dagen med 39 graders feber, inte alls kul. Tycker så synd om henne även om hon faktiskt är glad & så...mammas hjärta!
Jag har fortf ont i halsen & hostig men jag orkar i alla fall med skolan & diverse saker, det är bra!

Idag har jag rullat permanentspolar, inge vidare roligt. Mycket krångel i början men mot slutet av dagen började jag få in rutinen =)! Visar bild imorgon.

Nu ska jag sova, är trött efter en natt med för lite sömn (pga hosta & lill hjärtat som krångla).


Jag ska bättra mig på inlägg nu är det tänkt, ja skärpning angelica ;)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0