familjesöndag!

Ofelia är tillbaka i sitt egna esse nu , en riktigt glad liten sessa =)!! Så skönt!

Jag skulle egentligen ha fixat min lillasysters hår idag samt öva make up men min andra lillasyster var sjuk så jag vågar inte sätta min fot där, vi har haft nog med sjukdomar! Så idag har vi varit en sväng till Eskilstuna och gjort lite ärenden samt storhandlat inför veckan! Vi prövade den här vagnen som har en bil framför inne på coop, tänkte att Ofelia skulle tycka det var roligt men det vette tusan om jag gör igen haha..hon skulle ur & i hela tiden, så vi kom ju ingenstans, lillgumman är så rolig. Fast mot slutet vart hon trött & gnällig, inge kul & handla för länge ju =)!
 
Ikväll har vi ätit Tacos, supergott som alltid. Och hjärtat åt majs som hon älskar (hon åt sin mat innan alltså haha).

Nu är det dags för söndagsmys i soffan, dock ska jag plugga make up också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0