Hektiskt vecka!

Jag har haft en hektisk men superkul vecka därav min frånvaro, har inte orkat eller hunnit blogga så mycket på kvällarna.
Vi har haft tre slutprov i make up, två praktiska & ett teoretisk och det teoretiska fick vi tillbaka idag och jag fick MVG, wehooooooo!!!!!!! Jag är så glad hihi! Och de två praktiska gick också jättebra, ngt småfel, men som jag själv upptäckte och sa & det var ett plus, så jag hoppas jag är godkänd på dessa med, får svar nästa vecka då hon skrivit ihop allt =)!

Igår fixade vi håret på modeller till en modeshow, jättekul...men jag hann inte fram med kameran innan de gick =/, supertrist! Men vi gjorde strama uppsättningar & bollar uppe på huvudet, vart skitsnyggt!





Här är det full fart =)!


Mina slutprov i make up gjordes i ons & i dag. I onsdags var min lillasyster Linnea modell & idag min pappas fru (linneas mamma) modell =)!!

Men som vanligt inge bra ljus & sånt, så det ser inte lika fint ut som de gjorde i verkligheten (om jag får komma med ngt försvar haha)!

I ons skulle vi måla en 60-tals make up med ett par röda läppar:







Efteråt gjorde jag en vanlig make up som hon kunde gå ut i =):



Idag skulle vi göra en fest sotnings make up:







Ikväll har vi haft fredagsmys med klassen efter alla proven, vi hade tacos knytning & hade det jättemysigt =)!






Blev ett väldigt långt inlägg, men blir så när man inte skrivit på ett tag, hoppas ni orkat läsa ända hit ;)!
Nu blir det sängen så jag orkar festa hela natten imorrn då vi ska på 80-tals fest =)!


Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN VAD SNYGG JAG ÄR!... alldeles för lik pappa :/

2010-06-09 @ 08:02:20
URL: http://linneasteneskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0