öroninflammation igen!

Idag har jag varit ute på morgonpromenad, höll dock på att blåsa bort...sen har jag hunnit handla & städa & tvättmaskinen går varm ännu, skönt att få tråkgörat gjort =)!

Mitt lilla hjärta har fått öroninflammation igen, stackars min lilla tjej, måste vara jättejobbigt att vara så sjuk jämt & ständigt, men vi hoppas fortf på en friskare sommar! Lill älsklingen har varit ganska pigg ändå idag fast febern legat på 39 grader. Vi fick även lite besök av Ofelias mormor, morfar Robert & moster..så vi grillade korv & hade det mysigt en stund! Jag övade även på att måla mammas mun...gick ganska så bra faktiskt =)!

Snart ska Ofelia sussa för kvällen & jag ska slänga mig i soffan & plugga make up & kika på körslaget finalen.
Vilka tror ni vinner? Jag håller nog lite mer på Team Picasso, även om de andra är jätteduktiga med såklart.

Den här fina toppen fick Ofelia av sin mormor & morfar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0