vabbar!

Jag & lillhjärtat är fortfarande hemma, hon hade lite över 38 graders feber igår kväll så vi blir hemma idag med & även imorgon för då är det våran lediga dag så denna vecka blir en väldigt kort jobb vecka, bara tors-halva lördagen, skönt!

Börjar klättra på väggarna snart, jag blir grymt uttråkad när jag måste vara hemma så här mycket....att vara ledig är väl alltid gött men inte när man måste vara instängd, men idag ska vi nog ta oss ut på en promenad då hon var feberfri nu på morgonen för jag måste göra lite ärenden, annars fortsätter lek & mysandet här hemma =). Jag brukar annars på mina/våra lediga dagar hitta på saker, att sitta hemma & läsa samma bok 5 ggr är inte så kul varje dag ;)!
Nu vart jag serverad en plast paj....bäst & äta ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0