botox? ja tack!

Jag har alltid prata om dittan och dattan om huruvida jag tycker det är fult när folk använder botox, el stramar upp ansiktet, eller liknande,...men just nu är jag inne i en period (som jag hoppas går över) då jag har en extremt åldersnoja, får ångest när jag tänker på det. Jag vill verkligen inte få rynkor,  bli gråhårig, måste använda löständer jag menar hur sexigt är det?!  Jag vill inte bli gammal....jag skulle gärna ta och stanna här i 25 års ålder, perfa! Jag får panik när jag tänker på att min "ungdom" ska ta slut, att livet tar slut, att jag inte kommer ha skoj med vänner längre, ha skoj med familjen m.m....haha jag vet låter patetiskt, men jag e skit skraj!!!!!!
Så ja, ja till botox!
Om jag känner så när det börjar bli dags ja då bokar jag tid snarast!
Jag vill se bra ut, leva livet och njuta =D!


Kommentarer
Postat av: Miamant

Du kan inte skaffa botox fattar du väl! Då kommer jag ju sitta å klämma din fejja som sånhär bubbelplast! Helt ärligt så tycker jag du har ett jättevackert ansikte och du ser superung och fräsch ut! Förmodligen ligger åldersnojjan mer i hur man PSYKISKT kommer att uppleva (eller redan upplever) sitt åldrande. Att föryngra utseendet framstår som ett enklare alternativ jämfört med att skaffa sig det liv man trivs i rent mentalt.



Dessutom tycker jag det är lite sensuellt på nä sätt med linjer i ansiktet. Något erfaret och kvinnligt som bär med sig mer status än tjejigt slät hud, rent symboliskt sätt... åldern/erfarenheten sitter ju inte i utseendet.



Se dig själv genom mina ögon så ser du hur snygg du är och alltid kommer att vara!



Puss

2009-08-17 @ 22:40:54
URL: http://miamant.blogg.se/
Postat av: Amalia

Åldersnoja? För sjutton, du är ju bara barnet ju :) Tänk istället på tant som blir 30 snaaart ;) Kram

2009-08-19 @ 19:45:02
Postat av: Anonym

amalia: du ser ung ut!!!!!! =)

2009-08-19 @ 19:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0