festprinsessa?!

Jag kanske var och är lite av en festprinsessa...men I like it!
Jag (och min sambo)  har endel festevenemang på G och det ska bli jätteskoj!

Folk kanske tycker vi har allt för mkt fest  i livet nu när Ofelia kommit, men vi (jag iaf) känner mig fortf "ung" (och åldersnoja på det) och jag vill festa,umgås med vänner utan barn ibland, det betyder inte att jag är en dålig mamma, för resten av min lediga tid går åt att vara med henne, och vi gör jättemkt grejer tillsammans med våran lilla sötnos!
Jag måste bara få ladda batterierna då och då!
Och dessutom tycker jag det är bra att hon blir trygg även hos sin mormor och morfar och farmor och farfar!, och andra!
Vi får även passa på att ha lite egentid nu i höst, för i jan och framåt blir det inte mkt galejj överhuvudtaget då det enbart är plugg och familjen som gäller i första hand!!

jag älskar min egen (okej jimmys oxå =P) lilla sessa över allt annat!


Kommentarer
Postat av: Miamant

Helt rätt inställning! Man ska ta hand om de viktigaste personerna i sitt barns liv: Föräldrarna! Det är ett av många bra sätt att garantera barnets väl och ve! Så skaka de lurviga! Ni är ju alltid så ansvariga och SUPERGODA föräldrar till ert lilla charmtroll och hon mår ju så bra, det syns verkligen!



Puss!

2009-08-18 @ 05:37:34
URL: http://miamant.blogg.se/
Postat av: Anonym

mia: åh tack babe, d värmer hihi! pusss

2009-08-18 @ 08:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0