Kaos!

Ja just nu är det kaos hemma hos mig, rättare sagt kaos i mig!!!
Jag mår inte alls bra för tillfället, och pms gör ju inte saken till det bättre!
Det måste ju va nå fel mig på mig som får sådana här deppveckor, jag vill ju egentligen utan jag vill ju bara må bra! men det är inte så lätt som man tror att bara "ja hej nu mår jag finemang både utanpå och inuti", nej det krävs mkt kämpande, endel bakslag och så ännu mer kämpande för att komma upp ur groparna, men jag vet att jag en dag ska lyckas helt!
Och det som är riktigt illa att jag jämt faller för onyttigheter när jag deppar, liksom tröstäter och då blir det ännu mer knas i mig, måste få bukt på det!

Tankar virvlar omkring där inne och det kommer inte nå vettigt ut därifrån just nu, hoppas på att det klarnar snart!
Så fort jag är bättre från denna veckas depp så kör jag på igen =)!
Ja ger inte upp! Jag vill leva livet!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas det går över snart. PMS är aldrig roligt. Försök att inte tänka så mkt och vänta med att fatta beslut och så. Hyra film och grejjer är helt rätt! Pyssla om dig själv, du är värd det och du är bäst! Puss

2009-09-01 @ 21:20:56
URL: http://miamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0