movies!

Nu börjar ju snart hösten närma sig (el tja om ett tag då) och då är det dags för massa filmmys igen =)! Jag älskar verkligen att kura ihop mig i soffan med en filt och tända en massa ljus och så mysa framför en bra film, längtar (ja lite faktiskt)!

Några filmer jag tänker se (i höst/vinter):
¤ twilight 2 (blir väl förmodligen på bio dock)
¤ marley & jag
¤ alla kommande wallander filmerna (jag och jimmy har följt dessa sen de startade, kan ej sluta nu =P)
¤ hangover
¤ män som hatar kvinnor
¤ en shopaholics bekännelser
¤ australia

Tv serier jag inte kommer att missa är:
¤ Grey´s anatomy
¤ Gossip girl
¤ 90210
¤ desperate houswives



Vilka filmer och serier planerar ni att se?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0