äntligen med pulka!

Nu är jag & Ofelia hemma igen efter en tur till stan, men fy vilket ståhej bara för att komma iväg. Dörrarna på bilen hade fryst fast så det tog ett jävla bra tag innan jag fick upp bakdörren & fick försöka kravla mig fram till körarsätet för att sätta på bilen, in med Ofelia från förarsidan, knöligt värre & sen inte nog med det tog det säkert minst 20 min innan jag ens kunde skrapa bilen, suck för bilar i denna årstid, spry på det!

Vi kom i alla fall hem med en fin rosa babypulka från intersport (var slutsålt på öb & karlssons)...




Dock hittade jag fina skålar inne på Karlssons på rea, 10 kr st, det var som hittat!
Slipper jag åka ända till IKEA för det sen (fast dit vill man ju alltid ändå hihi).



Jag älskar svart & vitt!!

Ikväll blir det nog en Johan falk film till, jag är fast =)!
vad ska ni hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0