bli med data?!

Jag sitter & klickar runt lite bland olika sidor om datorer, är fortfarande riktigt sugen på att köpa mig en (mini)bärbar data & ev. då med mobilt bredband..skulle vara riktigt nice att kunna sitta & kika på internet under mina kommande dagliga tåg åkturer som börjar i slutet på jan och kunna sitta i soffan & kika internet, men får se.
Jag gillar inte riktigt att behöva ha avbetalning på en dator under ett helt år, men jag vet inte om jag är så rik att jag kan köpa en heller då det är annat jag vill köpa med, som kläder, tatuering & hudvårdsprylar m.m. Kanske att jag försöker hitta en beg...hm. Ska fundera ett tag till på hur jag ska göra. köpa eller inte köpa är frågan?!

Snart ska jag kika på Paradise hotel på tv6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0