Days of our lives

Jag har fastnat! Även hur arg jag blir på "Days of our lives" (våra bästa år), att det är så otroligt segt så går det inte att sluta titta...de manipulerar en, haha! Just nu är det iofs ganska spännande, men det tar ju många avsnitt innan det händer något..jaja jag kommer säkerligen sitta bänkad imorgon 10.30 ändå!


(lånad bild)


Imorse vaknade jag & Ofelia av mamma som ringde kvart över nio, men lika bra var det. Vi ska försöka att ändra våra sovrutiner lite tror jag, tänkte försöka komma upp runt 8-9 iaf & inte mellan 9-10. Snart börjar ju allvaret så då är det tidiga mornar som gäller...men under julen ska vi allt njuta med allt vad det innebär, bäst & passa på.

Nu ska vi snart göra oss iordning för att åka in till stan. Min mormor & morfar är i stan, dock på lite tråkiga "ärenden" men vi tänkte passa på att träffa dem ändå, då vi inte träffas särskilt ofta.

Ha en bra dag min kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0