frukt i mängder!

Vi hann med att träffa mormor & morfar en liten sväng innan de skulle åka hem. Är alltid så kul att träffa dem, det blir ju inte så ofta så då hinner man sakna länge.

Vi stannade kvar hos mamma en stund & myste.
Sen vidare till Ica & nu har jag bunkrat upp med nyttig frukt så jag inte faller för frestelserna.


(apelsiner, kiwi, äpplen, melon & ananas!)

Jag har även hunnit laga storkok på chili con carne, Ofelia tyckte det var riktigt mumsigt.
Och dammsugaren har oxå varit framme en sväng då Ofelia smulade väldigt mycket med sina majskrokar & dessutom hade ner alla grusiga skor på hallgolvet, busfrö =)!

Nu inväntar vi älsklingen igen som kommer hem från jobbet runt sju, sen nattning av dotter & så ska vi äta lite middag jag & äsklingen.

Ikväll är det tv kväll för min del då det visas:
20.00 90210
21.00 grannfejden
22.00 paradise hotel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0