fullspäckad tisdag!

Dagen har gått i full fart. Jag fick sovmorgon till halv tio av min lilla tjej, underbart. Dock blir förmiddagen så kort då man går upp "sent", men skönt var det. Vi tog det lugnt på förmiddagen för att sen efter lunch bege oss till Öppnaförskolan. Dit kom även C & A, så barnen fick leka av sig lite.

Sen fullt fart mot Nuevo, som hade 50 % på allt i hela butiken då den upphör, jag hittade dock bara en tröjklänning för 100 kr, var inte så mycket kvar.
Handlade på Ica, & sen åkte vi äntligen hem =)!

Ofelia har nu druckit sin kvällsvälling & nu väntar vi på att Älsklingen ska komma hem efter jobbet, sen ska Ofelia nattas & jag & jimmy ska äta lite sen middag.

Kl åtta väntar ugly betty också, yeaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0