läskig dröm

Hade en sådan sjuk läskig dröm inatt, eller dröm vet jag inte om man kallar det heller.

Jag vaknar av att Ofelia är ledsen, så jag hoppar upp ur sängen  lyser lite med mobilen för att titta till henne...men så är hon inte där, jag börjar dra i täcket, river ut hennes kudde, gosedjur & ropar på Jimmy helt crazy att Ofelia är borta, ropar det om & om igen och jag får panik...Jimmy vaknar till & skriker tillbaka " vad fan håller du på med?" Jag säger igen med förtvivlan, (får ju för mig att hon är kidnappad & allt) " Ofelia är borta, var är hon, hon är inte här"...Och jimmy svarar att "Hon är ju för fan här i sängen"....och där var hon, i vår säng...shit jag har aldrig varit så rädd!

Jag har alltså tagit upp henne & satt henne i vår säng & sen vaknat & börjat letat efter henne efter att jag inte hittat henne i sin säng....helt sjukt läskigt! Jag vet fan vad som hände!


Någon som vart med om något liknande?

Kommentarer
Postat av: Malin

Fyy vad läskigt! Du måste ha flyttat på henne i sömnen alltså? Eller varit så trött att du inte tänkte på vad du gjorde. Usch, jag kan bara föreställa mig känslan! =/

2009-12-16 @ 23:19:48
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Anonym

malin: ja jag måste ju ha gjort det, antingen i sömnen eller att jag inte kommer ihåg...obehaglig känsla iaf, skumt!

2009-12-16 @ 23:24:06
Postat av: Malin

Fy, obehagligt. Jag vet när jag gick in till Moa en kväll när hon var.. 3-4 månader för o se så hon låg bra i sin säng o så när hon sov, och det såg ut som att hon inte andades. Jag frös till is, blev livrädd! Men sen rörde hon på sig. Usch, den känslan är hemsk!

2009-12-17 @ 00:32:01
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Anonym

malin: Ja fy, det där hände mig många ggr när Ofelia var liten, jag kunde lysa mobilen på henne hur länge som helst när jag la mig för jag fick för mig att hon inte andades. man får direkt en orokänsla i kroppen!

2009-12-17 @ 00:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0