lördag?

Nej det är ju inte lördag, men för mig & Jimmy känns det som lördag. Då han är ledig fredagar just nu. Men skönt att vi får en extra dag ihop hela familjen, hihi!

Jag har varit iväg på stan, handlade ett par tights & örhängen för mitt presentkort jag hade på Vero moda (lägger in bild imorrn) & sen även mat & lite julklappar. Jimmy & Ofelia var hemma då Ofelia har haft lite feber idag med.

Nu på kvällen har jag pyntat granen.



Vad tycks? Inte så bra, men den får duga i år! Vi kör ju då plastgran.


Jag & älsklingen har även hunnit med att  film mysa! Vi kikade på wallander Cellisten.
Jag gillar ju svenska filmer, så den var heeeelt okej.


Så här ser det ut när vi har filmmys, hihi!



Tänkte försöka hoppa i säng snart, så jag säger natti natti redan nu!
Hoppas på att kunna blogga lite mer imorgon!
kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0