mellandagsrea



Jag åkte ner på stan & kikade lite på lindex & vero moda...hittade ju såklart lite kläder till min lilla sessa.
Ett par byxor, en body & en klänning...kunde ha handlat på mig mycket mer men pengarna ska ju räcka hela månaden =P! Köpte en storlek större så hon har nåt att växa i! Klänningen kan hon dock ha redan nu, gör inget att den är lite lång.

Igår var vi ute på krogen, innan så hamnade vi på min kusins pojkväns inflyttningsfest, det var grymt kul. Träffade många gamla klasskompisar & så, mycket kul!!

Nu ska vi snart åka till min pappa & fira lite jul....mina jular är alltid så här fartfyllda, kul men man blir väldigt trött efteråt =)!

Kommentarer
Postat av: Bea

Ååh vilken söt klänning!!

2009-12-26 @ 22:05:58
Postat av: angelica

Ja visst e den=), jag har tittat på den länge men nu skog jag till på rean!

2009-12-27 @ 10:11:02
URL: http://remembertoliveyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0