Onsdag!

Idag var jag så trött på förmiddagen, så den spenderades mest i soffan lekandes med Ofelia.

Ringde vårdcentralen om Ofelias förkylning & rosslande i bröstet, doktorn skrev ut mollipect mot det, så det var vi & hämtade ut i eftermiddags, samt vandrade på stan en stund tillsammans med mamma & pappa Robert.

Ikväll har jag hunnit dammsuga & damma, hurtiga mig ;), imorgon tar jag & skurar rent toaletten innan vi ska till några kompisar & fira nyår.

Nu har vi ätit tacos, plockat undan & lagt Ofelia så nu blir det 6:e & sista johan falk filmen " de fredlösa"! Lite trist faktiskt, kommer ju sakna att kika på dessa haha...jaja får börja kolla på annan filmserie efteråt.


(lånad bild av cdon.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0