ordning & reda

Jag har bestämt att jag ska inhandla fler pärmar, för nu ska det bli ordning & reda bland papper & tidningar m.m som ligger och dammar. Sen ska jag även ordna plastfickor/flikar där jag ska spara urklipp från tidningar som make up, frisyrer, inredning, hälsa o.s.v.
Jag har även köpt ett kolleigeblock där jag ska börja skriva om vårt framtida hus, haha jag vet jag är bra knäpp...men ni som känner mig vet att jag planerar långt i förväg & vill ha allt nedskrivet! Jag tror jag har en ca 4-5 böcker/kolleigeblock nu med olika teman, & som jag då skriver i. T.ex hälsa, göra-listor, blandat (inbjudningar, kom ihåg m.m)....jag planerings människa? jo visst ;)!


Nu har min älskling gått & lagt sig, jag ska snart göra honom sällskap tänkte jag. Jag & Ofelia ska upp rätt skapligt imorgon då vi ska träffa C & A på öppnaförskolan imorgon runt halv elva-elva. Efteråt ska jag förhoppningsvis träffa min underbara syssling M, hoppas även på att hon ska kunna plocka mina ögonbryn då de ser ut som buskar, men får se hur mycket hon orkar med sin mage (hon väntar barn)!

Ska försöka ta tag i träningen imorgon också, jag ska iaf ta en lång promenad. Kanske att jag ställer bilen hos mamma imorgonbitti & går till öppnaförskolan...det är en bra idé, toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0