sömnproblem?

När jag la mig igår så kunde jag inte alls koppla av & somma, varit så i flera nätter nu. Grubblandet tar över, jätte irreterande. Och så stör jag mig på alla ljud, Jimmy som snarkar & smaskar är ju dock värst!
Så jag låg & spelade snowboard spel på mobilen...helt galet! Somnade säkert runt två...hjäsp! Hoppas på att jag kan somna tidigt ikväll då....hoppas hoppas!

Vi ska åka in till stan om en timma, jag ska klippa mig *wee*. Det blir bara topparna den här gången & så ska jag färga utväxt, skönt att bli fin till jul =)! Mamma ska passa Ofelia under tiden, så det är toppen!

Nu: frulle



(lånad bild)


Kommentarer
Postat av: Malin

Här är det samma sak, arne snarkar o jag kan inte sova. haha!

2009-12-09 @ 17:04:50
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Anonym

malin: vi får skaffa öronproppar tror jag ;)!

2009-12-09 @ 20:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0