Tidig julklapp!

Så där nu känner jag mig lite "snyggare" igen, utväxten & de slitna topparna är borta!
Jag fick en julkapp i förväg idag av min snälla gudmor som är min frisör.
Dessa produkter som jag har helt slut på, så det är toppen:



1. Lanza Hair Repair protein plus shampoo
2. Lanza Hair Repair leave-in protector
3. Lanza Healing strength Silk Serum (gör håret glansigare, oftast använder man det i topparna endast.)
4. Lanza Powder up texturizer (ett puder man pudrar i håret som ger volym, det är toppen)!


Så nu kan mitt hår behandlas väl igen, hihi!!!





Kommentarer
Postat av: Bea

Ååh, I love pudret! Har det dock i ett annat märke men det är ju såå bra!!

2009-12-09 @ 18:56:29
Postat av: Anonym

bea: ja det är ju superbra..första gången jag använder det men det är ju toppen =)!

2009-12-09 @ 20:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0