Vår!

 Jag vill ha vår!


(bild lånad)

Hatar det här vädret, så otrolig jobbigt att man måste ta bilen & behöva klä på sig så mycket & ja allt slask & elände. blä!

Jag & Ofelia har varit & hälsat på min farmor idag, sant varit & shoppat med mamma & lillesyrran på stan, men jag köpte faktiskt inget, kors i taket =)! Dock hittade jag en jättefin klänning & kofta på en affär som heter nr 18, men jag hade glömt mitt presentkort så jag får åka dit en annan dag.

Nu har jag & älsklingen myst framför tv:en med en sen middag (som vanligt), vi åt plock idag med, men mera att välja på idag än igår som räkor, bröd, avokado, korv, ostar, mumma!!
Vi har även kikat på johan falk " Leo Gaut"..så bra, kom till & med en tår!



(bild lånad av cdon.se)


Hoppas ni haft en lika skön kväll som jag!
Jag tänkte försöka lägga mig snart.
Så godnatt mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0