nystart!

Yes nu börjar jag om här på min nya blogg, vill göra en fresh start!!
De senaste månaderna har jag inte mått så bra men nu har vändningen kommit el ja iaf tankarna nu är det "bara" arbetet kvar. Har insett så mkt på senaste tiden, insikt om att jag faktiskt bara lever en gång, jag är bara ung en gång i livet!
Mycket har kommit nu när jag blivit mamma, allt blir så mycket klarare!
Jag vill inte missa fler år nu pga att må psykiskt dåligt som hindrar mig att leva fullt ut. Och nu när jag har en liten tjej i mitt liv så vill jag absolut leva mitt liv fullt ut, uppleva saker, nå mina mål , drömma, resa, umgås med alla som får mig att må bra!!
Vill inte sitta o ångra en massa när jag blir äldre, utan nu ska det börjas leva på riktigt!
Jag har så mkt kärlek i mitt liv!!


Jag vet att jag sagt det här fler ggr, men jag ger inte upp, ny tag!
Here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0