torsdag!

Hinner verkligen inte blogga så mkt som jag tänkt, kommer på massor att skriva om under dagarna men tiden räcker inte riktigt till, ska försöka få lite ändring på det.
Idag har vi iaf varit och hjälpt farmor med att handla på willys, sen fikade vi där.
Jag stannade kvar i stan och gick en promenad och mötte upp min älskade lilla mia och hennes pojkvän.
Och sen spenderade jag eftermiddagen med mina älsklingar samt Amalia, Gabriel och deras lilla felicia. Vi åt glass och busade i gräset=)! Och tro mig det var typ den största glassen jag sett som jag och jimmy fick,proppmätt men supergott!! 

Nu ska vi snart slå oss ner i soffan och kika på den nyaste wallander filmen "kuriren".
Imorrnbitti ska jag upp o jobba, 7-14!

Kommentarer
Postat av: Malin

De är från H&M båda två :) Kram

2009-08-01 @ 00:02:18
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0