fredagstradition?....

Efter våra helt sjukt goda kycklingkorvar (haha not) så satte jag mig i soffan & tittade på förkväll, gillart faktiskt. Jimmy skulle iväg & hjälpa våra vänner som bygger om, men så ringer C och frågar om jag och Ofelia också vill komma & kika på idol...såklart!! Roligt att umgås. Så nu har vi spenderat två fredagar i rad hos våra vänner, kanske blir det en tredje?! haha! 

Så vid kvart över sju var vi där...Jag och C lekte med barnen & sen idolmys med salta pinnar & mörkchoklad. Ofelia somnade tillslut i min famn *mysigt*.
Trist att Rabih åkte ut, jag tycker nog Eddie gjort sitt, han är bra men inte lika bra som de andra tyvär. Men jag röstade inte så vad kan jag säga, inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0