full fart!

Dagarna bara springer iväg i full fart!
I fredags var vi på middag hos vänner, jimmy hjälpte till & lägga golv så då var hela familjen välkomna på lite mat.

I lördags åkte vi iväg på kryssning med vänner, vi vart 10 st tillslut, inte illa =)! Hade tok skoj!! Dansa hela natten till kl fyra, sen var det bums i säng!

Igår var jag iväg & fikade med R & lillkillen. Och så träffade vi även mamma & lillsyrran för lite shopping!
Jag lyckades komma hem med, knästrumpor, tröja/jacka & leggins...

Idag har jag & Ofelia varit på stan & lunchat med S & hennes lilla T, mysigt! Och jag råkade visst även idag komma hem med ett långt linne med nitar *hihi*!
Nu väntar kudden!



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0