lördagsmys!

Vi har haft mys i soffan framför dansbandskampen, ja jag tycker faktiskt det är rätt så kul, haha =)!
Ska snart besöka det live igen tänkte jag, ska bli kul.

Vi har druckit vår första glögg ikväll & åh så gott det var! Men efter att ha läst kaloriinnehållet så blir det nog inte glögg alltför ofta under de kommande veckorna, då jag ska köra på en strikt diet igen (för några veckor).
Även lite popcorn, mörkchoklad & pepparkakor har slunkit ner, bäst & passa på när det är tillåtet att svulla. 
På måndag är det slut på det igen!

Snart är det läggdags, ska iaf försöka komma i säng innan halv tolv, har blivit alltför sent de senaste veckorna. Imorgon är det tänkt att ta en morgonpromenad om det inte spöregnar.






Nu ska det mysas i soffan =)!


Kommentarer
Postat av: Malin Gustafsson

Ja, jag tror det blir den! Vi måste bara sälja den vi har och jag har lyckats ha sönder ena lådan i ett av sängborden.. Jag måste köpa trälim och fixa lite! :-)



Å glögg har jag inte druckit ännu! Det är ju dags nu! Första advent om en vecka! Galet!



Ha en härlig myssöndag, här har det precis börjat regna, så det blir en dag inne!



kramar!

2009-11-22 @ 12:34:29
URL: http://flyttenpahagavagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0