lussebullar

Har spenderat dagen hos mammsen & co.
 Först åkte vi & handla adventsljustakar på stan
sen vidare till mamma för lussebullsbak & glöggdrickande.



mamma & lillesyrran bakar




Jag & mamma tar glöggpaus i bakandet




Min lillasyster gör sina egna bak mästerverk, bullar med vårtor på, bokstäver (syns ej på bilden) & bajskorvar.
 Jag & mamma håller oss till vanliga lussbullars utseende dock =)!




Färdiga. Ser goda ut eller hur? en hundra stycken blev det, bra att ha i frysen.

Nu ska jag söndagsmysa i soffan med julmust & några av våra lussebullar!


Kommentarer
Postat av: Malin

Så stoooor lillasyster blivit!! Sist jag såg henne var hon ju plutteplutte!

2009-11-29 @ 21:22:53
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Anonym

malin: ja, de växer fort...tänkt när våra små e så stora =)! låt tiden stanna upp lite hihi

2009-11-29 @ 21:49:19
Postat av: Malin

Den har jag fått i julklapp, så jag har tyvärr ingen aning.. =/

2009-11-29 @ 23:41:31
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0