Snickers!

Kvällen har varit mycket effektiv. Jag har hunnit tvätta två maskiner, dammsugit hela huset samt bakat snickers =)! Har fryst in en bytta & så sparade jag några bitar till älsklingen när han kommer hem ikväll då han jobbar extra den här veckan, alltid bra med extra cash!!


Mina snickers, ser goda ut va?!


Upptäckte dock under kvällens gång att Ofelia kändes varm, så jag tog tempen efter sista blöjbytet inför natten & det visade sig att hon hade 39 graders feber, IGEN...JAG BLIR GALEN!!
Känns så tråkigt, vi var inne hela förra veckan & nu blir det så även denna vecka. Blä!
Nu är det säkert knorren som hägrar, jag vill verkligen inte att Ofelia ska få det & jag vill själv inte ha det heller, så jag hoppas jag tror fel. Men nu när hon är sjuk får man väl inte vaccinera heller, så vi får vänta, typiskt!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin Gustafsson

Hej där!



Nej, vad tråkigt att Ofelia är sjuk igen! Har läst lite innan att hon varit sjuk, inte roligt! Hoppa satt hon mår bättre snart!



Jag har också börjat blogga lite smått! Vi har ju köpt lägenhet så jag tänkte skriva lite om det..! Jag är dock inte så duktig på detta så vi får se hur det blir! :-)



Ta hand om dig och Ofelia nu!



kramar!

2009-11-16 @ 21:44:47
URL: http://flyttenpahagavagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0