stockholm!

Yes, Idag åker vi till sthlm, weehooo.
Vi ska äta mat på norrabrunn & höra magnus betnér skämta. Vi blir sex personer, ska bli superkul! Och inte nog med det så fick jag en övernattning på min kusins hotell i 25 års present av mina kusiner, mostrar & morbröder =), så där ska vi sova inatt, ska bli riktigt härligt. Längtar redan till hotell frukosten imorrn *mums*!
Får se om det blir mer party efter norrabrunn, det visar sig *hihi*!

Kommer dock sakna lillskruttan, men jag vet att hon får det bra hos sin mormor & morfar Robert!
Bortskämda lilla sötnos!




Men innan vi drar ska det tränas, duschas, lekas & packas!
 Återkommer när vi landat i sthlm =)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0