Stockholms tripp!

Det har varit en helt underbar helg tillsammans med vänner & min älskling, vi har fått mersmak, så det kommer garanteras göra om. Att få tid till varandra gör susen för ett förhållande!

Vi åkte med bil upp till stockholm i lördags eftermiddag. Vi bodde på Elite hotel arcadia (där min kusin jobbar), som jag då fått i 25 års present & rummet var supermysigt! Så när vi åker i december igen (ska gå på idolfinalen) så kommer vi garanterat bo där (om det finns plats)!

Vårt hotellrum:



Vardagsrummet




Sovrummet
(det låg morgonrockar & tofflor på sängarna)



sovrummet
(platt tv både i sovrummet & vardagsrummet, lyx hihi)!

Och toalettern var oxå jätte fräscht, i vitt & svart.
Fick dock ingen bra bild på det.


Min kusin & hennes sambo & jimmys vän & flickvän kom över till oss på vårt hotellrum,
 där vi stannade en stund & drack & pratade innan vi drog vidare till Norrabrunn.

Maten var jättegod på Norrabrunn, jag åt både förrätt, varmrätt & efterrätt!
Chrevétoast till förrätt, lax med rostad dillpotatis till varmrätt & pannacotta till efterrätt *mums*!

Och Magnus Betnér var så bäst, verkligen super rolig!
 Så om ni får chansen att gå & se honom någon gång, gör det. Ni kommer inte ångra er!
Jag ser honom gärna igen!

¨

Magnus Betnér på Norrabrunn!



Frukosten dagen efter var kanon, fanns allt!
Fil, youghurt, prinskorv, äggröra, kokt ägg, frukt, bröd, juicer & massa annat.
 Jag rullade i princip ut därifrån =)!

Vi åkte hem runt 13.00 till vår älskade lilla dotter som hade haft det jättebra hos sin mormor & morfar Robert.!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad kul att det blev lyckat! Är så glad för eran skull! Saknar dig vännen. Känner mig usel som aldrig har någon ork över. Saknar dig så mycket, men jag är så trött jämt. Hoppas Ofelia frisknar till. Vi måste träffas snarast tycker jag. pusspuss!

2009-11-21 @ 00:26:50
URL: http://miamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0