tröttisar!

Idag är vi familjen trötta, eller iaf jag & Jimmy. Ofelia vakna & ville upp vid halv åtta, men vi låg kvar i sängen ett tag till innan vi traskade upp & lekte. Klockan nio tyckte jag det var min tur att få vila då vi la oss sent & att jag var/är trött efter veckan som gått (nästan levt som ensamstående) så då fick jag vila/sova till kl elva, superskönt! Jimmy var fortfarande trött så han la sig igen & gick upp för någon minut sen. Haha snacka om trötta! Snart ska Ofelia sova middag oxå. Hon är förövrigt mycket bättre, hoppas på att kunna ta vaccinsprutan imorgon då vi inte kunde ta den i veckan som var.

Får se vad vi hittar på idag, jag är extremt sugen på glögg just nu...så det kanske får bli lussebullebak & glöggdrickning hihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0