bärbar data!

Är lite sugen på att köpa en bärbar data, skulle vara så skönt att ha en egen och att man kan ta med den lite överallt. Dock är jag inte direkt rik så jag funderar på en liten mindre variant nu och att om några köpa en bättre och lite större.

Denna är jag sugen på:

 
acer aspire one D250 10" vit

Processor: Intel Atom N270 1,6Ghz, Internminne: 1 GB, Hårddisk: 160 GB, Grafik: Intel GMA 950, Skärm: 10,1 1024x600, Lan 10/100, Wlan 802.11b/g, Webkamera,

Vad tycker ni?
Jag är ju inte helt säker men jag funderar så vi får se......

Kommentarer
Postat av: Malin

Gör som jag.. köp den på Telenor med ett mobilt bredband. Jag betalar 199kr/mån i 24 mån. Sedan är det färidgbetalt! Perfekt att ha med sig både dator och internet vart man vill! :) (Arne säljer datorer, hihi). Ett tips, bara! Puss

2009-10-15 @ 21:03:33
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Anonym

malin: bara 199 kr ? och med internet? låter intressant, tåls att tänka på hihi =)!Tack för tipset!

2009-10-15 @ 21:15:50
Postat av: Malin

Ja, eller är det kanske 299kr? Jo, det är det nog. Men ändå, det är fortfarande sjukt billigt! :) Fast de har Samsung- datorer och Vaio, tror jag :) Både små och stora :)

2009-10-17 @ 00:00:01
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Anonym

malin: okej =), d e ju oxå billigt! Tycker du det går bra att surfa med mobilt? det enda jag känner när man har har så att man betalar för sin data i månan är ju att om den går sönder så suger det ju att sitta och betala ett tag till =P! Men jag ska absolut tänka på det, för det vore nice med en data som man kan ta med och så kan vi ha kvar vår stationära med, för ibland bråkar vi om plats hahah =)!

2009-10-17 @ 08:43:13
Postat av: Malin

Mobilt funkar kanon! Iaf här hos oss :) Tar alltid med datan + mobila bredbandet när jag är iväg, så himla smidigt :) Använder det när vårt trådlösa internet muppar också, så man inte står helt utan! Går datorn sönder har du ju självklart garanti (och du kan ju teckna försäkring också) på den! I de 299 kronorna betalar du 199kr för det mobila bredbandet och 100kr för datorn per månad. Lätt värt det! :D

2009-10-17 @ 11:22:16
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0