I´m back!!

Sådär nu är jag på G igen, varit lite off. Inte orkat blogga eller gjort så mycket överhuvudtaget förutom att umgås med nära & kära. Men nu ska jag ta tag i bloggandet igen=)!

Lite av vad som hänt i mitt(vårt) liv sen sist:
¤ Vi har har haft kalas med fgruppen som vart riktigt lyckat =), fikade, bytte presenter & lekte!
¤Tagit foto på öppnaförskolan, sådana där foton man tog i skolan när man var liten. Ofelia fick sitta på en fårskinnspäls, och kortet vart jättebra. Längtar tills de dimper ner i brevlådan.
¤ Mina foton jag beställt från nätet har också kommit så nu ska jag börja med scrapbooking, väntar dock på llite scrapbooking prylar jag skickat efter. Och så beställde jag även en förstoring på ett jättefint kort, hoppas på att det kommer snart också.
¤ middag hos vänner
¤ Och som vanligt massa mys & lek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0