mysfredag!

Yes här är det som vanligt mys på fredagar, och speciellt mysigt nu när idol går på tv, riktigt underhållande! Jag älskar musiktävlingar!
Det är verkligen många som är bra i idol, kan inte riktigt bestämma mig vilka som är favoriterna, men idag tyckte jag iaf Erik, Erika, Rabih var bäst, men jag diggar även mariette, Tove, Reza, Eddie....tyvär tror jag det blir Calle eller Nicklas som åker.
Och när de alla gjorde låten "heal the world" rös jag, så fiiiiiint, älskar verkligen den låten!!

Om jag kunde sjunga så skulle jag lätt ha sökt till idol, verkar ju vara en helt otrolig resa!!
Jag vill oxå göra nåt stort i mitt liv...haha vilka drömmar man kan ha =)! Fast jag har ju redan fått den största gåvan man kan få, ett barn och det är helt fantastiskt och snart ska jag även plugga till det jag drömt om så länge, fy fan vad det ska bli kul!!!!

snart får vi se vem som åker ut.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0