överraskning!

Idag har jag hängt på marknaden hela dagen som årligen återkommer här i strängnäs andra helgen i okt! I fm så gick jag en sväng med min kära vän Sara, sen strax efter lunch åkte jag och hämtade min lilla älskling...vi mötte sedan upp mamma & pappa samt min ingifta syster med fam från sthlm =)...sen fika med Sara igen på em! Jag kom hem med strumpor och kokosbollar!!

Och när jag kom hem hade min Älskling en överrasking till mig, nämligen att vi skulle boka biljetter till Idol finalen i globen 11 dec, så det har vi gjort nu *weeee*! Ska verkligen bli superskoj!!!! Tack snälla älskling!!!

Nu ska sötnosen sova så ska jag och älsklingen mysa framför tv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0