Fredagsmys!

Yes, det är redan fredag..tiden går så himlans fort, blir nästan skräckslagen!
Denna vecka har varit fullspäckad som vanligt för mig och Ofelia.
I måndags fixade och donade vi lite hemma fram till eftermiddagen då vi åkte till bvc för att gå på fgruppsträff, alltid lika trevligt =)!
Tisdag, då fyllde älsklingen år, så då bakade vi mumsig tårta (bilden nedanför i förra inlägget) och vi hade besök på kvällen.
I onsdags åkte vi och hälsade på hos farmor och fick god räksmörgås *mums*, efter det besökte vi öppnaförskolan med Amalia och Felicia.
Och igår så lunchade vi med älsklingen på stan, sen vidare hem till mamam och vi tog en raskpromenad. Efteråt lekte Ofelia i sandlådan för första gången, snacka om att hon tyckte det var kul *hihi*=)!
Och idag vaknade min lillskrutt med feber =(...så vi har bara varit hemma under dagen, städat lite och sen myst och lekt.
Nu har jag nattat min lilla gosing och vi ska snart äta gott, fläskfilé och potatisgratäng, sen blir det fimmys med godis =)!



Ofelia i sandlådan (tyvär blev bilden sne då den inte vill som jag vill)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0