Hösten är här!!

Nu börjar det bli dags att ta på sig höstjackor och halsdukar =)....tända lampor och ljus och sätta på sig tofflorna om kvällarna och bara mysa, I like it!!
Om inte annat så ser man hösten närma sig på tv apparaten....
I veckan som kommer är det dags för Idol igen, som jag längtat!!
Och ikväll är det ensam mamma söker...
Och snart börjar även Gossip girl, one three hill, Grey´s anatomy, DH, nya 90210 och massa annat skoj =)!
Jag är en riktigt tv junkie som ni ser =D!
Men nytt för i höst är jag ska trampa på cykeln till de allra flesta programmen,
för beach 2010 ska ej bli i vassen ;)!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hjärntvätt, säg efter mig: JAG VILL KOLLA PÅ SIMPSONS OCH FAMILY GUY ISTÄLLET... HÖST ÄR INTE KUL! Funkade det?

2009-09-08 @ 16:34:00
URL: http://miamant.blogg.se/
Postat av: Anonym

mia: haha sorry hjälpte inte ;)

2009-09-08 @ 16:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0