Jennifer Grey!

Nu när jag vart så nostalgisk så började jag kika efter bilder på Jennifer Grey för jag har nog inte sett henne så mycket mer än i "dirty dancing"....Men hon har tydligen gjort lite, kanske inte så kända grejer dock.
Jag har ju diggat henne med sen jag såg "dirty dancing" för första gången...kul att se hur hon ser ut efter det, ett näs jobb har hon iaf gjort, jag tycker hon var fin innan men hon e fortf väldigt snygg efter det oxå!

 

före och efter näsoperationen!



Het eller vad? Så där skulle jag oxå vija se ut när jag är i hennes ålder!

     

Här är Jennifer och Patrick, unge och äldre =)!




Jennifer och hennes man clark gregg,
 visste inte alls de var ihop, han spelar ju i tvserien "christine" =)!

Jag kan iaf dra en slutsats att "Dirty dancing" är verkligen min favorit film, den är så mysig!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0